Tuesday, August 07, 2007

Silent Hill 2

Yup, jag har dragit hem det till min fina xbox nu. Ska se om det ar annorlunda fran PS2 versionen. hur som helst ar det ett spel som ar helt galet skrammande. Testa sjalv. jag minns nar jag var yngre och satt och spelade det tillsammans med David och Linda. man behover inte ens spela spelet, det ar underhallande som det ar. :) Sa om nagon vill sa finns det alltid plats i soffan bredvid mig for att lira lite Silent Hill 2!

Kolla in Dane Cook ocksa, eller kop hans skiva pa iTunes. Hehehe. han pratar om att ga i somnen/prata i somnen/laga mat i somnen... ja, gora saker i somnen, vilket drar tillbaks minnen av hur min far berattar for mig att jag och mina syskon brukade gora det. Han brukade ha hela samtal med oss medans vi sov. Tank om man hade sagt nagot som man egentligen inte ville saga? "Jag sag mamma pussa farbror Eivert".

Imorrn blir det court (hur sager man det pa svenska?) for att jag inte hade pa mig bilbaltet en gang. Hoppas det gar bra, for jag missade redan det forsta datumet jag fick.... sa de kanske ar lite kaputt mot mig nu. Forhoppningsvis gar det bra.

Well, seeya in Sweden om 14, snart 13 dagar!

2 comments:

Caba said...

Haha jag vågade ju knappt titta på silent hill när ni spelade och jag vågade definitivt inte spela och det gör jag fortfarande inte! ugha!

Hahahaaa prata osv i sömnen.. vi pratade om det när vi var i Spanien. Du, jag och våra syskon är bäst :D
"Sover du?"
"Jaa"
"Vill du leka?"
"Jaa!"

Det heter rättegång, Marcus :) Hur gick det?

SNAAAAAAART SES VI. YAAY!!

Stefan Ewertzh said...

bleedwell.blogspot.com

cya/ steffe